torsdag 10. desember 2009

Torsdagskveld.... blir nok en ordentlig strikkekveld

Hodet er sliten etter en nokså kavete arbeidsdag. Jeg koser meg på jobb - og trives godt, men noen ganger kjenner jeg at batteriene er helt utladet. I kveld er en sånn kveld, så da skal jeg finne frem te og litt peppernøtter. Kanskje jeg skal få med meg noen nyhetssendinger fra Nobel Fredsprisutdelingen i dag? Lese litt i avisene på nett - og så skal jeg strikke.

Jeg har funnet frem Ishbel skjerfet jeg holder på med - og tv strikketøyet for tiden er en enkel halsvarmer i en tråd tynn alpakka og en tråd Regia 4-tråds. Tror den blir god og varm. Sokkegarnet er med på å holde elastisiteten og alpakka'en gjør den deilig myk og god..

Det er ikke lett å ta bilde av sort ...





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...