mandag 7. desember 2009

En laber håndarbeidsdag....

I dag har vært en ordentlig kjip dag, og er vel egentlig ikke noe å blogge om. Men jeg forsøker meg jo på et daglig blogginnlegg - og da må jeg jo til pers. De som kjenner meg vet jo at jeg har migrene og sliter med det. Har ligget langflat skjermet for lyd og lys mesteparten av dagen i dag - men har man unger så må man opp likevel innimellom for å lage litt mat og hjelpe til med lekser, for ikke å snakke om litt kos. Nå sitter ungene med Linus i Svingen, og om ikke lenge er det tid for litt kveldsmat.

Har fått strikket ferdig skjerfet til nevøen min fra innlegget et par dager tilbake, nå gjenstår det bare å strikke litt på andre prosjekter og få tatt bilder av ferdige prosjekter til bloggen. Er det bare jeg som synes det er pes å ta bilder? Jeg får de ikke så pene som jeg egentlig ønsker det, spesielt ikke nå når det nesten ikke er dagslys - og ofte så ser jeg komposisjonsfeil m.m. når jeg har fått lastet opp bildene. Går likevel utifra at det blir bedre jo mer bilder jeg tar - så satser på at det går seg til.

Helt bildeløst kan det jo ikke være. Dette er et skjerf/sjal jeg begynte på for en tid tilbake - men det stoppet av ukjente grunner opp. Fant det i en av håndarbeidskurvene mine for noen dager siden, og tror jammen meg jeg skal gjøre det ferdig. Fargen var iallefall god og adventsaktig?



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...