tirsdag 15. juni 2010

Har heklet en kurv - og noen erfaringer rikere

Markedet jeg skulle selge på til inntekt for leirskole til poden, gikk av stabelen på lørdag. Været var ikke det beste, og tette regnbyger gjorde også at vi ga oss et par timer før vi hadde planlagt. Det var mye kaker igjen - og jeg har atter en gang fått bekreftet at jeg ikke liker å strikke og hekle for salg. Neste gang tror jeg at jeg finner andre ting å selge. Heklet hårpynt slo an - og tar jo knapt 15 minutter å lage, så det skal jeg satse mer på neste gang. Jeg ville ikke gå ned på prisen - og dermed selge under kostpris på materialer, så jeg endte opp med å komme hjem med mye av det jeg hadde med. Noe ble solgt - varer for omtrent 700,- omtrent.

Nå hadde jeg jo strikket ting jeg ville få bruk for likevel, så noe er allerede gitt bort og noe er lagt i gavekassa. Alt i alt så var det hyggelig å stå i en markedsbod, så det gjentar jeg gjerne - men med produkter som er mer lettsolgte :-)

Jeg har heklet litt igjen - og denne gangen ble det en kurv.



Mønster på: Heklet kurv
Garn: Petunia fra PT garn
Heklenål: 3,5 mm

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...