torsdag 3. juni 2010

Back in town *lol*

Ihvertfall i gang med litt strikking og blogging igjen. Ryggen fikk seg litt av en smell for et par uker siden, og var betent og vond. Lite søvn og vond rygg gir en nokså grumpy Iryl, ihvertfall.

Nå er ryggen myyye bedre, men etter et par små tilbakefall tidligere i uka, skal jeg klok av skade ikke løfte noe særlig eller småjogge på en ukes tid. Prøver meg litt foran PC igjen, men tar det forsiktig - det merkes når jeg sitter i kontorstolen. Må jo høre på kiropraktoren, jeg orker ikke mer ryggvondt nå.

Jeg har fått strikket litt smått mens jeg har hatt vondt i ryggen, men ikke noe stort. Har fått festet utrolig mange tråder på ferdig strikkede ting - og det kommer nok dryppende utover i noen blogginnlegg utover.

Det første jeg blogger nå blir disse "bosniatøflene"


Garn: Silja ca 20 g hvitt og 45 g turkis
Pinnenr. 3 mm

Disse ble egentlig litt store. Skjønner ikke helt det - de andre jeg har strikket med samme pinner og maskeantall har passet mine ca str 38 ganske bra. Disse tror jeg passer best til ca 40 - 41.
De skal selges på markedsdagene neste helg, hvis ikke DU vil kjøpe dem da? Til inntekt for leirskole til guttungens klasse om 1,5 år :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...