mandag 7. juni 2010

Yoga/danse/pilates sokker


Jeg prøvde meg på yoga for en tid tilbake, men selv om det var morsomt - så tror jeg at jeg må prøve meg på en enklere klasse neste gang. Det å stå på hodet, i klovnen, ble ikke helt vellykket, for å si det sånn. Men det frister til gjentagelse - og jeg satser på å begynne til høsten. Kanskje jeg blir myk nok til å nå ned til tærne igjen :-)

Men i mellomtiden har jeg strikket et par yoga sokker... Egentlig var de til topp til tå alongen på http://www.hobbyboden.com/ i april, og ble ferdigstrikket i april. Det å feste tråder tar imidlertid veeeeldig lang tid, men NÅ er de klare.



Garn: Regia 4 trd - 95 gram
Plumet - 30 gram
Pinne nr. 3,5

2 kommentarer:

Kristin72 sa...

Disse så veldig deilige ut du :)

Saga sa...

Åå de var kjempefine, og deilige. Midt i blinken til Yoga. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...