søndag 15. august 2010

Jeg har strikket i sommer....

.. helt sant. Jeg har bare ikke hatt tid eller lyst til å sitte ved PC, så det har blitt dårlig med blogging også. Det var egentlig veldig deilig i grunn, jeg har gjenoppdaget min leseglede, og har lest flere bøker i sommer enn på lenge.

Noe har jeg fått strikket og ferdigstilt, tar noe i denne bloggposten - og resten utover, så det ikke blir for mye på en gang...

Et par Blueberry Waffel Socks - disse strikket jeg vel egentlig til meg selv, men datteren min adopterte dem på flekken. Koselig :-) Garnet tror jeg er "Online, men ikke 100% sikker. Brukte totalt 80 gram og pinne nr. 3,5.


Siden datteren min tok det første paret, strikket jeg et par til meg selv. Tror dette garnet også er On-line, samme mønster og pinne nr. 3,5. Totalt ca. 80 gram.



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...