onsdag 5. oktober 2011

September DUSS

Rask har jeg vel ikke vært på sokkestrikking i september, men begynner å få igjen litt strikkelyst og glede, så det blir forhåpentligvis bedre fremover.

Sokkene på den uformelle sokkesamstrikken på Uformelt.net er som vanlig flotte, og jeg synes det er så morsomt å være med fordi jeg strikker ting jeg vanligvis kanskje ikke ville valgt - men som viser seg å være fine sokkemønstre. Favorittene mine har jeg funnet på denne måten tidligere også. Dessuten får jeg innimellom prøvd nye teknikker, som jeg nok ikke hadde begitt meg utpå hadde det ikke vært for samstrikk.





Garn: Regia 4 tr, designline Kaffe Fassett - ca. 1,5 nøste
Pinnenr. 2,0 mm
Størrelse: 38
Mønster: Carolina (ravelry lenke - gratismønster)

Jeg har imidlertid fått litt mer fart på oktobersokkene! La opp i går, og en film og 4 episoder av en tv-serie fikk meg så langt:

Mønster: Epletreets snurrige sokker (norsk gratismønster)
Må bare anbefale mønsteret, det er enkelt men samtidig blir det fiiiint!
Resten av informasjonen kommer når sokkene er ferdigstrikket :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...