søndag 16. oktober 2011

Norsk sokkedille - runde 3


Mønsteret til 3 del av sokkedilla kom på fredagskvelden, heldigvis ikke før på kvelden, slik at middag var ferdigspist og det bare var å benke seg med strikketøyet. Tv-serier på DVD er supert for å få strikket mye :-)



Garn: Regia 4 tråds
Pinner: 2 mm og 2,5 mm


Litt småforviklinger over mønsterversjoner gjorde at jeg strikket etter et diagram som manglet 5 omganger. Det kom opprettelsesmail, men jeg valgte å ikke skrive ut ny (og det å finne en fungerende skriver var ikke bare bare i helgen...) og heller lese over. Tenkte ikke over diagrammet... Så her er strafferundene jeg tok for å få godkjent sokkeparet :-) Det ble flere omganger enn jeg trengte, fordi jeg ikke helt fulgte med - men har strikke de påkrevne omgangene + litt til.


Men jeg liker ikke å strikke noe til ingenting - så nå er spørsmålet, hva lager jeg av dette??? Har tenkt litt på å strikke litt videre og lage en liten pose til dill, men vi får se. Nå har jeg startet opp på et nytt restegarnsprosjekt...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...