tirsdag 7. juli 2009

Luealongen på Hobbyboden


Junilua ble heklet ferdig i juni, men bildet kommer først nå. Det har vært særdeles hektisk på jobb før jeg gikk ut i ferie på fredag. Har jobbet litt denne uka også - ble noen timer med mailrydding i går morges og måtte også innom jobb en tur for å ordne et par småting. I dag har jeg blitt ringt til - men nå tror jeg ting er på stell, og jeg kan slappe av med håndarbeid....

Junilua heklet jeg på krok nr. 3,5 og av Petunia bomullsgarn. Den ble romslig til mitt store hode - og jeg vet ikke helt om jeg kommer til å bruke den. Jeg kler ikke luer i det store og det hele....

Nå skal jeg feste tråder og ta bilder av noen skaut jeg har strikket. En til svigerinna mi og 2 til dattern min. Jeg kler skaut like godt som jeg kler luer *sukk* så det ble ingen til meg denne gang *hehe*

Oppskriften finner du her:
sommerlue

1 kommentar:

Jannickes Hjemmekos sa...

Heisann
Takk for kommentar i bloggen min. Kjekt at du la igjen en hilsen, for da fant jeg bloggen din. Likte godt hekleluen, kanskje jeg skal hekle en slik til meg selv. Det er godt å ha en lett lue på toppen når solen varmer (kan ikke grille hjernecellene...). Sikker på at du er fin i luen, det er bare du som er kritisk mot deg selv. God sommer til deg også. Klem fra Jannicke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...