onsdag 8. juli 2009

Et skaut i varmen.....



Jeg har strikket noen skaut til å beskytte hodet og håret i varmen. Egentlig planla jeg det brune til meg selv, men jeg kledde visst ikke skaut heller - så da må jeg finne andre hodeplagg som jeg kanskje kler?



Ikke at det er noe stort problem - sola har vært fraværende i noen dager, selv om den skinner nå... I steden for å strikke slik at den må knytes bak, har jeg festet en hårstrikk i den. Det gjør at den sitter godt på hodet, man slipper knuten i nakken - og skautet holder seg på plass.





Strikket i mandarin petit (tror jeg) og pinne nr. 3.

5 kommentarer:

amylin sa...

Så fint og smart skaut.

Hannes hage sa...

For en god ide å lage skaut, for hatter kan til tider bli for varmt. Synes skautene dine ble riktig flotte.

Beate sa...

Kjempe flotte skaut du har laget! Det var en god ide!

Hanne sa...

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min.
Så mye fint du lager! Ideen med hårstrikk på skautet var utrolig smart!
Ha ei fin, fin uke :-)
Pludrehanneklem

Lille Rosin sa...

Skautene dine er kjempeflotte. Jeg har lagret meldingen din jeg har fått... *s*
Ha en riktig flott helg.
Hillsen Lille Rosin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...