søndag 26. april 2009

Ny blogg - nytt håndarbeidsgiv??

Ikke vet jeg. Jeg har nok hatt både bloggtørke og håndarbeidstørke en periode. Jeg har fått strikket en del, men har ikke hatt overskudd til å publisere. Montering har heller ikke vært prioritert, slik at både tøfler og skjerf nok først blir vist til høsten når det er tid for slikt igjen *krysser fingrene*.

Jeg har den siste tiden strikket med uvenn garnet, men nå er det nok. Skal få tatt bilder i løpet av morgendagen av det siste jeg har tryllet frem.


Det er dog en ting jeg har lært av å bryne meg på uvenn garnet, og det er at jeg har funnet igjen gleden av å finne ut av hva et spesifikt nøste skal bli. Nå skal noe av garnlageret mitt i ilden, der ligger det mange skjønne nøster som bare venter på å bli tryllet til tilbehør og plagg.


For at dette ikke skal bli et helt bildeløst innlegg, får dere et bilde av leggvarmere strikket i rester av fritidsgarn. Jeg er nå offisielt helt tom for Fritidsgarn i denne omgang, nå skal det ikke kjøpes inn mer før neste runde med tøfler *kryss i taket*
Fargene er litt spesielle, men den funker til sitt bruk når jeg går på tredemølla og holder leggene varme, slik at jeg ikke får noen "ondter". :-)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...