søndag 26. april 2009

Hemmelig uvenn - og noen resultater

Ja - på Hobbyboden har vi noe som heter hemmelig uvenn, og jeg må si jeg sliter litt med å bruke av garnetn jeg fikk i uvenn gaven. Det er mulig jeg gir etter og gir garnet til datteren min på 8, hun likte dette garnet her..


Garnet kom i hus i mars, men det er først nå jeg har styrke til å blogge om det


*lol*Mohair, mam'sell, akryl og glitter ...

Det pågår samtidig en konkurranse om å bruke dette uvenn garnet - og hittil har jeg strikket dette:


Strikket i mam'sell og en liten rest hvit Silja jeg hadde liggende.
En håndarbeidsveske til datteren min. Forhåpentligvis får jeg har strikkeveskene som jeg har kjøpt av Felisi i fred en stund fremover ihvertfall.

I tillegg en liten halsvarmer av mohairgarnet. Kant og blomst av noe av det garnet med glans i. Rimelig sikker på at det siste er 100% ikke naturlig *hehe*

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...