fredag 2. april 2010

Påskekalender

På forumet på Hobbyboden.com har vi hatt en påskekalender bytte - og har åpnet en gave hver dag siden forrige lørdag. Utrolig koselig, og jeg har fått gaver som virkelig har falt i smak. Tusen takk Marianne!

Påskegave 1: strikket klut. Midt i blinken. Den gikk rett på kjøkkenet for kjøkkentjeneste i påsken .-)

Påskegave 2: 1 nøste tiur. Garnet er nydelig - og jeg lurer litt på hva jeg skal strikke av det... Kanskje pulsvarmere?

Påskegave 3: Tror det er fritidsgarn. Skal sjekke lageret og se om jeg kan finne noe som matcher. Trenger et par nye tova votter eller tøfler til neste vinter.

Påskegave 4: Wow sier jeg bare. Elsker fargen! Litt usikker på hvilket garn det er... Hvis jeg finner ut av det skal jeg strikke sjal av det til 10 shawl alongen jeg er med på i år på Ravelry.com. Trenger å vite løpemeter pr 50/100 gram..


Påskegave 5: Arwetta sokkegarn i hvitt. Mye mykere i virkeligheten enn jeg hadde trodd - tror nok ikke det blir sokker, men er ikke sikker.... Kanskje et sjal. Kan bli fint til sommerbrun (ønskedrøm *hehe*) hud?


Påskegave 6: Jippi!! Et drop stich skjerf. Det har stått på må strikke lista mi i lange tider - og fargene er fine. Blir nok flittig brukt neste vinter :-) .... - akkurat nå vil jeg ha vår!

Påskegave 7:  Nyyydelige farger på dette lacegarnet! Veldig nysgjerrig på hvilket garn det kan være. Ser for meg et lite trekanttørkle eller kanskje et par pulsvarmere.

Takk for gavene så langt, Marianne! Du har virkelig truffet blink :-)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...