mandag 5. april 2010

Påskegave - 2 påskedag


Det lå enda et nøste med Arwetta i påskegaven min i dag. Et nydelig garn :-)

En del av meg har veldig lyst til å strikke et par sokker, mens den fornuftige delen av hjernen min hyyler "nei". Fornuften sier meg at hvitt ikke er en varig farge på sokker, så det blir muligens et sjal ut av det.... men det er nyydelig med hvite sokker også.  Vi får se hva det blir til - foreløpig ligger de her og jeg skal planlegge og kose meg først.

Det har blitt litt strikking i påsken, men ikke så mye som jeg hadde håpet på. Mye har gått bort i magevirus og annet uhumskheter, men litt avslapning har det jo blitt likevel. Jeg har fått ryddet hjemme - og det begynner å hjelpe seg.

Orket ikke å dra på spinning i dag, men satser på å få til noe trening i morgen - og håper formen er i orden til det.

Ønsker alle som er innom en riktig god uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...