tirsdag 19. januar 2010

Fra gammelt og slitt, til nytt

I fjor sommer begynte datteren min og jeg på et redesign prosjekt. Jeg har i lengre tid samlet på ola bukser - og flere måtte avse noen lommer når vi satte i gang. Vi startet med å finne et bakstoff som var litt større enn vi ønsket at vegglommen skulle ha. Plasserte ut de ulike motivene og startet i midten - og sydde og strøk oss utover.


Jentungen er 8 - snart 9 år, og fikk låne symaskinen under supervisjon. Det var moro kan du tro *hehe*. Tålmodigheten tok slutt etter en stund, men jeg sydde fast resten av lommene. I tillegg har jeg kantet med kantbånd, men det kan bare skimtes såvidt..




Siden har den ligget, nesten ferdig montert... Jeg har sydd fast en liten flik av kroklissene (som ikke synes engang på bildene), og har tredd i bambuspinne - og nå er den hengt opp på rommet hennes..

Den er sydd av gamle olabukser etter ungene - og da lommene. I tillegg har vi brukt noen stryke-på merker som jeg hadde liggende for å live opp litt. I grunnen ganske fornøyd med oss selv, ja - at den kom på veggen etter 6 måneder..










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...