mandag 4. januar 2010

2010 - nytt år med mange nye håndarbeidsgleder!

I desember var jeg så heldig å vinne en trekning hos Lene - og premien var kjempefin!

Hun har strikket et par deilige tøfler, disse var lekre! Tusen takk!


Som om ikke det var nok, vant jeg jo også ekstrapremien hun hadde: deilig gløggte og en søt tesil. Disse har vært flittig brukt i jula!

Tusen, tusen takk, Lene!

Ellers har jula vært grei, men sykdom har gjort at jeg ikke fikk gjort alt jeg ønsket å gjøre.. men jul ble det, og en koselig jul også :-)

Jeg har slappet av, latt noen husmorsysler være, strikket masse, spist julemat og godis og bare tatt livet med ro. Litt pliktløp er det jo, men det har vært bare hyggelig i år som tidligere.
























På lørdag ville ungene knuse pepperkakehusene sine - og de gikk lystig til verks.



Med dette ønsker jeg dere alle et

Godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...