lørdag 31. desember 2011

DUSS 2011

2011 har vært året jeg har klart å gjennomføre en samstrikk på nett - over hele året. Ikke alle månedene har blitt gjort ferdig i tide, men nå like før nyåret - er alle parene strikket, og jeg har funnet ut at det å strikke sokker er innmari kjekt :-)

Sokkene i rekkefølge, fra øverste venstre: Stashbuster spirals / Paraphernalia / Circle socks / Blackrose / Jeg dusser meg et år / Pomatomus



Blender socks / Fluted banister / Carolina / Epletreets snurrige sokker / Sunday swing socks og til sist Madam Møllers babysokker fra boka "Strikk til nøstebarn"

Hele DUSSåret ble avsluttet med flere oppskrifter på babysokker, hvor jeg strikket flere Madam Møllers babysokker men også Christine's baby booties og Christine's stay-on baby booties. Sokkene skal bli med en sykepleierstudent ned til Etiopia i januar, og varmer forhåpentligvis små tær i løpet av vinteren.


Med dette ønsker jeg dere alle

Godt nytt år!

~May all your wishes come true ~

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...