fredag 10. juni 2011

Her er påmeldingen til motivasjonsalongen

Skal bli moro å se hvor mange prosjekter jeg klarer å ferdigstille.


I rekkefølge fra øverste venstre kant: Pomatomus sokker, Nøstebarnteppe i voksenstørrelse,  Cornflower sjalet, Bolero fritt etter Fana, Fana kofte til meg selv,  Featherweight cardigan.



Haruni i rillestrikk, Mysteriesjal på Ravelry, Hvit sommertopp, Skjørt fra feminin strikk til datteren min,  Skjørt fra feminin strikk til meg selv


Miette cardigan, Teppe heklet i Delight,, Snøkrystallgenser og Amiga cardigan

Genseren er ferdigstrikket, men kjenner jeg meg selv blir den ferdig sist... Montering er ikke det jeg liker best *hehe*

I tillegg holder jeg på med et restegarnsteppe. Hekler en stor bestemorrute av restegarn i tynt sokkegarn. Tar nok sin tid før jeg blir ferdig - må strikke litt flere sokker for å få nok garn :-)



1 kommentar:

AnnetteK sa...

Så masse flott og spennende du holder på med. Gleder meg på å følge med på hva du klarer å få ferdig! Stå på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...