onsdag 29. september 2010

Raggsokker

Etter å ha funnet en hel hobbyverden på nett med nye garntyper og inspirasjon, er det en ting som er sikkert. Dette paret som jeg strikket i raggegarn i sommer, er nok blant de siste parene jeg noen sinne kommer til å strikke i raggegarn. Det kan hende jeg strikker igjen, hvis jeg finner garn som ikke gnager på fingeren min - disse gikk fort å strikke på p.nr. 3,5 - men jeg foretrekker mykere garn, gitt.

Men sokkene blir gode å ha på beina utover høsten.


I dag har jeg gjort fint lite. Våknet med feber og har sovet og ellers vært rimelig groggy. Med 2 syke barn også i hus, og ingen andre voksne til stede - så måtte jeg ut og handle litt medisiner og mat. Men den lille timen ute tok all energi. Har ikke fått strikket noe i dag i det hele tatt...

Men nå skal jeg ordne ferdig kveldsmaten - fyste på småsuppe, og den lager seg jo nesten selv, så den er klar  - balsam for sjelen med deilig suppe.Hvis jeg orker skal jeg få strikket litt også.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...