onsdag 18. november 2009

Personlig almanakk

Jeg har nettopp bestilt meg en ny almanakk for 2010 hos personligalmanacka.se. Jeg har lest mye positivt om almanakken på ulike blogger rundt om - og har siden tidlig i høst hatt lyst til å skaffe meg min egen spesialtilpassede almanakk.  Prisen er helt kurant - SEK 295,- inkl. frakt til Norge :-)



Konseptet er genialt. Man bestemmer når almanakken skal starte - dvs. du kan få en almanakk fra en hvilken som helst måned du måtte ønske :-) I tillegg kan du legge inn ulike lister - velge om du skal ha linjer, ruter, fraværslister for lærere,  noter ol. Jeg har blant annet lagt inn egen rubrikk for trening - det må jeg få skikk på i løpet av kort tid *hehe*. Jeg holdt på å glemme å velge norsk innlegg, men fikk heldigvis gjort det når jeg gikk over en siste gang.

Jeg slet mest med å bestemme meg for hva jeg skulle ha som tekst på fronten - men endte opp med navn og årstall *gjør det enkelt*. Det andre var hvilken forside jeg skulle  ha på almanakken, jeg slet lenge - men endte opp med denne.




Disse to var de største konkurrentene, men jeg tror jeg blir fornøyd med valget jeg tok til slutt. Gleder meg til den kommer i postkassa :-)


1 kommentar:

Heklejenta/Berit sa...

Disse kalenderbøkene er så greie. Jeg kjøpte i fjor, men bør vel se å få meg en for i år også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...