onsdag 28. oktober 2009

You can leave you're hat on..

..heter luealongen på Hobbyboden. Jeg har fått strikket oktoberluene, den ene til og med 2 ganger.

Garn: eskimo
Pinner: 7
Mønster:
Rillestrikket lue
Mottaker: Tutta - den lille niesa mi på 2,5 år

Av det samme mønsteret, så strikket jeg en lue til prinsessa mi også. Et par votter så også dagens lys :-)

Garn: Silja
Pinner: 3
Mønster:
Rillestrikket lue







Ikke nok med det... jeg strikket også alongens 2. lue - Foliage:

Garn: Topp t'tå
Pinne: 5
Mønster: Foliage







Når jeg nå var kommet så langt med luer, så syntes jeg at jeg måtte ferdigstille lua til sønnen min også...

Garn: kampanjegarn fra Rauma
Pinne: 3
Mønster: We call them pirates







Nå er det ikke noen luer på pinnene lenger - men mye annet rart. Men 1. november kommer det nye luemønstre *gleder meg*

Men må nok innrømme at spesielt prinsessa begynner å få en anstendig mengde med luer nå *hehe*

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...