onsdag 30. september 2009

Flere luer ... og en kortermet jakke



Som august lua i lue alongen på Hobbyboden.com valgte jeg
denne fra Drops/Garnstudio. Strikket i Viking Sporsgarn. Totalt 90 gram.

September lua likte jeg godt.
Tripp trapp lua


Jeg har visst ikke så mye tykt garn i lageret mitt, men fant Noro Kureyon som jeg har "spart" fordi jeg ikke har klart å bestemme meg for prosjekt. Jeg har brukt 2 forskjellige farger - og har strikket 2 omganger med hver farge. Jeg er super fornøyd - og skal strikke noe smått tilbehør i den grønne. Der har jeg litt over et nøste igjen.




February Lady Sweather er en voksenversjon av en amerikansk klassiker. Jeg har strikket i Sandnes Alpakka - og husket plutselig hvorfor alpakka er blant mine favoritter!

1 kommentar:

Ninne sa...

Så kaldt som det er allerede er det sikkert godt å ha et lite luelager parat! Flotte er de!

Gleder meg masse til å se deg på torsdag!!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...