torsdag 13. august 2009

Hva strikker jeg om dagen, tro?

Jeg har vært syk denne uka - ikke svineinfluensa heldigvis, men kjipt nok til at formen har vært laber - og at pinnene fikk hvile i altfor mange dager. Jeg sover ikke hele dagen - så jeg har fått surfet litt, og har nok fått flere ting på strikke-ønskelista mi. I morgen skal jeg heldigvis på jobb - og merker at jeg gleder meg. Det er hektisk om dagen - men hvis jeg prioriterer hardt, og tar en ting av gangen så går nok det seg til også.

Så - hva har jeg klart å få til når jeg har vært syk? Jeg har meldt meg på nok en along "plagg på plagg" på Hobbyboden.com som går ut på å strikke 12 plagg innen et år. I tillegg har jeg meldt meg på en along på uformelt.net for å strikke Curliecue. Jeg har 1 kg peer gynt som jeg har lurt på hva jeg skal strikke av - så da blir det enda et teppe på meg.

De siste dagene har jeg ikke orket noe særlig "tenke"strikketøy, og da har det gått i kluter - og noen omganger på et par jaywalker sokker i Opal garn. Disse sokkene er en del av en annen along jeg har meldt meg på "UFO along" på hobbyboden... (ufo = unfinished object).

I tillegg har jeg som et mål å holde meg til garnlageret mitt - og ikke kjøpe noe nytt garn før jeg føler at jeg har kontroll på lageret igjen. Alle nøstene jeg kjøper har jeg jo et mål med - men innimellom har jeg ombestemt meg, men beholder likevel garnet. Da må det jo bare bli noe nytt?

1 kommentar:

Anlen sa...

Det er ikkje gøy å vere sjuk! Godt at du er betre:) Det vart jo litt klutar av det, i alle fall. Lykke til med alle dei store tinga du skal strikke!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...